• Mjesto Zadovoljnih Kupaca :)

Pomoć/FAQ

Često postavljana pitanja ?

Ovdje možeš pronaći odgovore na najčešće postavljena pitanja. Ukoliko se odgovor na tvoje pitanje ne nalazi među njima, možeš ga potražiti upitom na našu e-mail adresu marketohr@gmail.com

+ Pomoć pri kupnji

  1. Proizvode koje ste odabrali možete naručiti klikom na gumb - "Kupi".
  2. Proces kupnje je izuzetno lagan i brz. Jednostavno ostavite svoje podatke, završite svoju narudžbu - i to je sve!
  3. Nakon što primimo Vašu narudžbu, dobit ćete potvrdu. Narudžbu ćemo realizirati u najkraćem roku, a naši ljubazni operateri će Vas kontaktirati kako bi potvrdili prijem narudžbe i obavijestili Vas o datumu isporuke.
  4. Pošiljka s proizvodima bit će isporučena na vašu adresu u roku 3-7 dana za proizvode ili u roku od 24 sata na području Zagreba. Ako imate pitanja u vezi vaše narudžbe, javite nam se e-mailom ili na našoj facebook stranici MARKETO.HR.

+ Dostava.

Koliko traje dostava?

Narudžbe obično isporučuju se u roku od 1-2 dana. Vrijeme isporuke je 3-7 radnih dana.

Kako mogu pratiti moju narudžbu?

Ako želite provjeriti status isporuke svoje narudžbe, kontaktirajte nas na našoj facebook stranici.

Koliko košta trošak?
Nastojimo održavati niske troškove prijevoza. Cijena isporuke povezana sa svakom stavkom prikazana je prilikom naplate. Cijena varira ovisno o veličini, težini i odredištu vaše narudžbe.

Što ako moja narudžba ne dođe u predviđenom vremenu?

U slučaju poteškoća s dostavom javite se našoj korisničkoj podršci na marketohr@gmail.com ili na našu facebook stranicu Marketo.hr.

Što ako ne budem doma kad stigne poštar?

U tom slučaju dostavljač će Vam ostaviti potvrdu s informacijama u kojoj pošti i u kojem roku možeš preuzeti paket. Na potvrdi će biti naznačeno i koji je krajnji rok za podizanje paketa u pošti. Ukoliko ne stigneš u tom roku preuzeti proizvod, proizvod se vraća prodavatelju. Ako ga još uvijek želiš, potrebno je ponovno platiti dostavu.

+ Povrat

Kako mogu vratiti proizvod?

Povrati -  u roku od 7 dana od primitka stavke.

Troškovi povrata - osim ako trgovac nije isporučio predmet pogreškom ili je isporučena stavka oštećena ili oštećena, potrošač mora platiti troškove za povratno otpremu.

Način - kako biste pokrenuli povrat proizvoda, kontaktirajte korisničku podršku.

Povrat sredstava - nakon primitka vraćene stavke, Marketo će vratiti potrošaču količinu kupnje.

+ Recenzije proizvoda

Što je korisničko sučelje?
Povratne informacije korisnika (ocjene, komentari i slike / videozapisi) korisnicima pomažu utvrditi hoće li neka stavka zadovoljiti ili na neki drugi način odgovarati njihovim potrebama.

Korisnici mogu poslati povratne informacije, uključujući ocjenu zvjezdica, za proizvode. Da biste poslali povratne informacije, korisnik mora najprije kupiti stavku.

Povratne informacije obično se preispituju radi usklađenosti s primjenjivim smjernicama i pravilima prije nego što se prikazuju drugima. Povratne informacije koje nisu u skladu s smjernicama i pravilima mogu se uređivati ​​ili možda neće biti prikazane drugima.

Kako mogu poslati recenziju?
Kupite stavku
Pronađite stavku i odaberite "Vašu ocijenu"
Ostavite komentar o stavci i kliknite "Pošalji".
Ocjene se obično objavljuju u roku od 2 dana.

+ Načini Plačanja

Mogu li platiti na rate?

Plaćanje na rate trenutno nije moguće.

+ Obavijesti

Kako otkazati pretplatu na obavijesti?

PC

1.  Klikni na "Sigurno"

2. Klikni na  "Dopusti"

3. Klikni  na "Blokiraj"

Android

1.  Kliknite na obavijest koja se nalazi na vašem android mobitelu.

2.  Kliknite na Postavke web-mjesta.

3. Kliknite Obriši i ponovo postavi.

Net Orders Checkout

Item Price Qty Total
Subtotal 0,00 kn
Shipping
Total

Shipping Address

Shipping Methods