• Mjesto Zadovoljnih Kupaca :)

Bezbrižne Reklamacije

Otkazivanje već poslanog proizvoda:
Klikom na gumb "kupi odmah" slažete se da:
Ukoliko odbijete već poslanu pošiljku, vi snosite troškove dostave. Naša korisnička podrška će Vas kontaktirati.
Pravila povrata
 
Želimo da budete potpuno zadovoljni svojom kupovinom na Marketo.hr
Možete započeti povrat robe ili novca za stavke u roku od 7 dana od isporuke.
Jednostavno kliknite na ‘Kontaktirajte podršku' navedite artikal za koji želite zatražiti povrat novca ili robe i Marketo podrška će biti spremna pomoći.
Cilj nam je obraditi sve zahtjeve u roku od 24 sata po primitku.
Povrati se izdaju natrag u izvorni oblik plaćanja koji se koristi za kupnju narudžbe.
Troškove povrata robe snosi Kupac osim ako je razlog povrata odgovornost Prodavatelja. Povrat novca biti će izvršen na isti način na koji ste Vi izvršili uplatu.
Marketo.hr je dužan izvršiti povrat novca (iznos cijene proizvoda) tek nakon što roba bude vraćena na skladište, odnosno kada Kupac dostavi dokaz da je robu poslao na navedenu adresu, a prije nego vraćena roba stigne na skladište.
 
Preduvjet jednostranog raskida Ugovora je:
• da je proizvod u stanju kojem mu je dostavljen (sa svim pripadajućim dijelovima)
• proizvod potrebno vratiti zajedno sa ili u originalnom trgovačkom pakiranju
• da se u paketu nalazi i sva dokumentacija koja je došla s proizvodom
• da svaka oznaka kojoj je svrha ukazati kako proizvod nije korišten ili oštećen nije uklonjena ili oštećena
Ukoliko Kupac proizvod vraća neispravan, s većim oštećenjima ili bez dijelova i dokumentacije te ukoliko isto ne dostavi u naknadnom
roku od 8 dana, smatra se da Kupac nije ispunio svoju obavezu povrata robe.

Obrada Oštećenih Pošiljki (Naknade)
Ukoliko utvrdite da je artikl ili pošiljka fizički oštećena, u njoj nedostaje sadržaj ili pokazuje znakove otvaranja, potrebno je pokrenuti postupak za naknadu štete. Štetu je potrebno prijaviti odmah prilikom uručenja ili najkasnije do kraja radnog dana. Potpisom primatelja ili druge ovlaštene osobe za primitak paketa na “Izjavi o preuzimanju” (mjesto za preuzimanje Zagreb) ta osoba potvrđuje, da je paket zaprimila neoštećen i bez umanjenja njegovog sadržaja (uz primjenu izuzetka koji je naveden u nastavku).
Prigovor izjavljen ili podnesen pružatelju usluge nakon uručenja se ne prihvaća, osim u slučaju da primatelj ili druga osoba ovlaštena za primitak paketa priloži dokaz da oštećenje ili umanjenje sadržaja paketa nije nastalo nakon uručenja paketa.

Vanjsku štetu je potrebno prijaviti odmah kod preuzimanja dostavljaču, a štetu ili manjak unutar paketa je potrebno prijaviti najkasnije do kraja radnog dana u kojem je paket bio dostavljen, na e-mail adresu marketohr@gmail.com. Kod prijave štete bit će nam potrebne fotografije: paketa, (unutarnje) ambalaže, oštećenog artikla, i opis oštećenja.

Net Orders Checkout

Item Price Qty Total
Subtotal 0,00 kn
Shipping
Total

Shipping Address

Shipping Methods